Händelsefattig söndag


Har inte gjort något idag, absolut inte något på hela dagen.


Har bara ätit massa gott, druckit massa Coca-Cola och slappat i soffan och sovit och myst med min pojke!! :)
Så vet inte hur mycket ja har att skriva egentligen.. hihi

Pratade med min granne idag också och de hade tydligen varit en del att städa, födelsedagsbarnet fick nämligen konfetti igår..


Idag så har vi faktiskt testat våran nya grill och jag är väldigt nöjd med resultatet, de blir inte precis som i ett toas järn eftersom man inte kan pressa under och ovan sidan mot varandra, men tycker att de blev super gott och de va lätt fixat och jag är en stolt ägare av min Jamie Oliver produkt :)


Annars så har de blivit lite pyssel, håller på med ett kort till ett vännpar som skall gifta sig i sommar och så fick ja pärlat lite blommor också. Jag vet inte vad jag skall ha de till än, men kanske sy dem på ett klädesplagg eller en kudde eller något. vi får se vi får se. Blev inte så mycket pyssel som ja önskat eftersom de sliter så på mitt huvud. De är de absolut sorgligaste med hela hjärnskakningssaken, att ja inte orkar göra de som ja gillar absolut mest att skapa sakar, mest onödiga saker, men de är mina onödiga saker.. Så längtar tills att bli bättre så att dwe kan produceras i hemmet igen.. :)

Fem små pärlblommor i champagnefärg :)

En liten blomma :)

Nu är min pojke på innebandy, hatar innebandy på söndagar, de är ju en mysdag, sista dagen innan en ny fullsmockad vecka.. Men Men.. han blir ju lycklig av de :)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0