God kväll!


Hej och hopp!


Hoppas att ni haft en fin tisdag och att ni njuter de timmar som är kvar!

Själv har de blivit blåbärspajbak och mys fika med en tjejkompis, så jag måste kalla min tisdags eftermiddag lyckad. Och är super glad för sällskapet och längtar tills på lördag när vi skall ha fest samt tills om 2 veckor då vi skall ha pysseldag. De är toppen tjej och är alltid kul att spendera tid med henne.

Glömde också berätta en till svensk sak som mamma köpte till mig, och de va konstigt med tanke på att de var en väldigt viktigt sådan..
Jag fick 3 *

Svensk choklad, de enda som gäller! Jag kan gillar mycket här i Norge, men chokladen, den skall vara svensk :)

har också övertalat min pojke att vi skall spara till en gemensam sommarpresent och de är något som ja längtar oerhört mycket efter. Den kostar 3000 nok kr, så de är lite som måste läggas ut och vi får se hur de går, men detta är ett mål och ja hoppas hoppas vi lyckas, för detta mina vänner, detta är något som vi kommer älska att ha i sommar ..

En jätte fin saccosäck som kommer från Fatboy och denna variant som är aktuell för oss är en Outdoor modell som vi tänkt ha ute på gräsmattan!
Vi har en balkong, men den är inte jätte stor och så har vi en gräsmatta som vi delar med fyra andra och eftersom vi kommer super bra överens med dem så spenderar vi en massa tid där på sommaren och då vill ja verkligen ha denna.
Förra året så var iden uppe, men de blev aldrig något av den, iår skall ja se till att de blir av, de är ett annat mål ja har :)

Vi hörs sen eller i morgon :)

KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0