Dagen som gått


Idag så har ja varit sjuk, eller egentligen inte idag, utan i natt, så idag har bara varit en matt dag som gått åt till att återfå krafterna och de går åt ljusare tider, så kvällen skall nog bli lite mer underhållande för min del. Hoppas att min pojke kommer hem om inte alltför länge så att vi kan få lite tid tillsammans och äta god middag.

Skall laga Tikka kyckling med grönskaks salsa och kokt ris med römme till, det är ljuvligt gott och super lätt fixat.. hmm, nu märkte ja att ja faktiskt var ganska hungrig, så skall nog gå och se om ja kan få i mig något litet mellanmål :)

Denna veckan är ganska full av saker som skall göras.
Jag skall en tur till IKEA, för att köpa lite ljus, en lampa och en kudde till mitt nya kuddfordral som ja köpte i Riga. Jag skall ta en kopp kaffe i morgon med en på jobbet och så får vi besök på torsdag.

Och på fredag kommer en väldigt duktig volleyboll spelare och skall vara med på våran träning, så då hoppas ja att ja kan lära mig något nytt ..

På lördag är de middag med damlaget i volleyboll och annars så skall ja väl bara vila upp mig och fortsätta leva livet, precis som alla andra människor, inget mer intressant än de.

Ikväll är de också final i The biggest loser, så detta skall ja se på, typiskt mig att fastna för ett sånt program, ja kan ju inte slita mig. Detta är anledningen att ja hellre lägger pengar på DVD boxar, då slipper man sätta på tv och fastna framför alla dessa dumma serier :)

Hoppas att ni har en fin dag!!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0