Dagen har fortsatt bra

Denna fredagen började inte bra med ett dumt tåg, men samtigt så får man väl tro på att allt händer av en anledningen. Hade tåget gått i normal takt så kanske de hade skett en olycka, eller en person kanske han tåget pågrund av att de va sent och att detta har någon stor påverkan på framtiden. Man vet ju aldrig och detta är de bästa sätt för mig att se på saker. De är inte alltid ja lyckas göra de, men jag försöker och jag tror att de är otroligt bra om man lyckas med de! :)

Idag har ja fått en present, skall visa den lite senare och genom att ja fick den presenten så blev ja så glad att ja gjorde felet att googla det och då hittade ja så klart en annan sak som ja ville ha och med den produkten hade vi tur, så den skall förhoppningsvis handlas i eftermiddag om allt går min väg, vilket ja verkligen hoppas på!

Men vi hörs sen :)

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0