Wallander - Bröderna

Igår blev de Svensk film igen, och som ni säkert kan gissa så var de den 3 filmen i serien :)
Titel: Bröderna

Prod år: 2005

Skådespelare: Krister Henriksson, Johanna Sällström och Ola Rapace

Handling: Ett par hittas brutal mördade hemme på sin gård. De visar sig att kvinnan blivit torterad och våldtagen samtidigt som mannen tvingats se på.
Ytterliga mord sker och polisen verkar stå maktlösa medan en seriemördare går lös i Ystad


Omdöme:
Jag tyckte att den hade potential och bli bra, men alla hemsketer tog storsta delen av filme och upplösningen var så kort att de var aldrig riktigt spännande och de va lite av en besvikelse för mig! Men den var mycket bättre än byfånen så ja har fortfarande tro på Wallander! :)

betyg : 2/6





PS: kan ju också berätta att ja nu bestillt nästa filmerna i Wallander, så de kommer väl om några dagar!
Kramar! :)

Kommentarer
Postat av: Ånte On

Aha! Du avslöjar saker här i bloggen!? Nu blev den genast mycket mer intressant...;-)

Vilka har du beställt!?



Bröderna

Betyg: 2/6

2010-10-27 @ 11:40:01
Postat av: lovisa

wallander är bra!

2010-10-27 @ 11:51:19
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag har bestillt ( eller inte än då eftersom Cdon bråkar med mig) men komemr bestilla de 6 kommande filmerna :)



Och ja, jag gillar Wallander, hoppas att de som följer är lite mer lika den första bara,den gillade ja verkligen jätte mycket :)

2010-10-27 @ 12:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0