vilken lång dag

Nu skall ja ta och göra mig klar för sängen, de har varit en väldigt lång dag.
Först förseningarna i morse, sen massa att göra på jobbet, sen stressen på stan för att hitta de perfekta presenterna till min pojke, som ja är rädd inte kommer va de perfekta, är riktigt stressad över de, vill ju verkligen göra de toppen för honom!!

Men fick köpt ett par strumpor till mig, egentligen va ja på jakt efter en mössa och ett par nya skor, men bara för att ja tänkte tillåta mig shopping så hitta ja ju så klart ingenting. Men när ja inte har pengar och absolut inte borda shoppa, då hittar ja massa ja bara måste ha :)

men gick och handla lite mat till helgen också och fick slängt i mig lite chickennuggets till kvällsmat och har slappar lite framför tv, men nu är de som sagt snart natten, blir en låååång helg  :)

Tänkte lägga ut lite bilder från i somras, just denna kvällen så var vi ute och åt middag med min underbara Eline och hennes pojkvän, hade de väldigt bra och lägg extra märke till mina fina ögonbryn som Eline fixade på salong åt mig.
Miss you honey!!!


Jag och min Eline
Eline och Steffen
söta paret :)
Jon, Steffen och Eline
Tackar alla för en underbar kväll!!!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0