V.42

Ny vecka, vilket betyder 10 veckor kvar till Jul, OH MY GOD, hur skall man hinna detta :)

Helgen var som ni vet väldigt bra, vila, god mat, mys med pojken och shopping i Sverige vilket ja älskar, där finns de så mycket fina saker, inte bara att de är billigare, men de har ett sörre utbud också, de måste ja erkänna. Norge har mycket bra, men Shoppingen, där vinner Sverige :)

Idag är de jobb som vanligt, massa att göra idag, men tror att de skall gå helt fint, börjar få lite kontroll på sakerna, och detta är ju sånt man inte skall skriva för då kommer väl resten av dagen gå käpp rätt åt helvete, är de inte så man brukar säga? :)

Men ja har tro på dagen och ja känner att de kommer gå bra, så ibland får man lite på känslan också.
Som vanligt mina vänner är de vollyboll idag, fick precis reda på att ja har bäst uppmöte, ligger på 71 % med andra ord, har varit där 20 av 28 gånger, och de är ja ganska stolt över, får bara hoppas att de ger resultat också.

idag skall ja först ha föräldrarmöte med mina U15 tjejers föräldrar och sen är de gemensam träning för allihopa och efter de är de min tur att svettas lite, tänkte kanske ja skulle försöka bättre på min spenst lite idag, hur tycker ni de låter?

Men som sagt, jobb nu och möte!

ha en super fin dag!

kramar / Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0