SNÖ!!!!!!!!!!!!!!

Idag är de inte en bra dag, idag är de nämligen snö ute!!!!

Det är inte de att ja hatar snö, jag tycker egentligen de är ganska fint, men snö = vinter = mörker = deprimerande, så av den anledningen är ja inte så himla positiv mot de vitklädda vägarna som ja ser från mitt kontorsfönster.
Snö bidrar också till halka och mer trafikkaos och om ni läste inlägget igår så förstår ni att tex NSB inte behöver mer förseningar.

Idag har ja inte hunnit uppleva så mycket, så vet nog inte helt va jag skall skriva, önskar ja kunde berätta va ja köpt till min pojke men eftersom ja tvingar honom att läsa min blogg så är de nog bäst att låta bli.

Jag måste också hitta en klänning till Kick-Of med jobbet, så tips välkommnas, de skall vara ganska fint klädd, lite gala men inte massa, men en lång fin middag och efter de fest. Jag önksar att ha lite färg, men känner ja mig själv så kommer de sluta med en svart klänning :(
de får inte heller va chans för att den kan bli förstörd, tänk er fulla kollegor med rödvin, då är inte en dyr fin klännig de bästa alternativet! :)

Coast är min absoluta favorit affär, där har de himla massa fint :) men de är en balklänningaffär, så de är dyra och kanske lite för fina klänningar :)

om ni vill in och titta är detta hemsidan http://www.coast-stores.com/

Men ja återkommer sen, idag blir de mycket att göra med de gillar ja, först jobbet, sen träning, sen städa eftersom de måste vara fint i morgon, så slå in presenterna :) låter aldrig någon annan slå in dem eftersom de är så himla roligt att göra fina paket, och så skall ja förbereda maten och lite sånt..
flirtar med axtra med pojken blir de kanske en tur till oslo i morgon för att kolla klänning till malin :) men de får vi se :)

Ha en toppen dag så länge, så hörs vi!

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0