kl är halv 11

Hej!

Nu var de ny dag igen! Gårdagen gick som ni förstår väldigt fort eftersom ja inte hade möjlighet att skriva så mycket! :)

Jobbdagen bara försvann, de va så otroligt mycket att göra, inga pauser, ingen lugn och ro, bara massa huvudvärk pga av att ja stirrat på två dator skärmar hela dagen lång..

Resten av dagen gick minst lika fort, först buss, sen tog och till skillnad från tåget på morgonen så fick man faktiskt plats, och för er som inte vet de så kan ja medela att lokaltåget på morgonen är så FULLT, jag räknande personerna på ett ungefär och de va ca 150 människor på 47 sittplatser, helt omänsligt frågar du mig.

Men jag kom fram och min pojke mötte mig och så var de att skynda sig hem och laga mat eftersom ja bara hade ca en halvtimme på mig innan ja skulle iväg, och vart skulle ja?
Jo, ja hade föräldramöte på volleybollen för mina U15 flickor, så först hade vi det en halvtimma och sen så va de vanlig träning en halv timma och så var de gemensam träningen med föräldrarna en timma och så var de fika, jag kunde dock inte vara med på fikat eftersom min egna träning börjar direkt efter deras!

Så då var de min tur, 2 timmar täning ,och de bra träning, fick ta ut mig ordentligt och fick också till en del avslut vilket kändes väldigt bra!
För ja kan ju påminna om att ja hade bäst uppmöte och då slog de mig plötsligt om de gett resultat, och efter träningen igår så tror ja nog det, de gick väldigt bra, börjar få bättre mottag, kan ta bättre avslut och legg mm, de enda ja sliter med nu är egentligen att blocka, plocka korta bollar och faktiskt att få tillbaka min jämna fina serv, har haft en del servmissar de sista kamperna och de är inte likt mig! :)

Var hemma 22.45 och då fick ja öppna mina mary kay produkter som kommit tidigare på dagen, Underbart va det, mycket av de har ja redan haft och nu har de bara tagit slut, men fick som sagt day oh night serumet och natt serumet gillade ja otroligt mycket, dag serumet va inte lika bra, men de är ju bara känslan efter en dag, fick också den extra fuktighetskrämen och den va ljuvlig  :)

idag är de jobb som vanligt, inget ovanligt där och sen är ja faktsikt ledig ikväll, med ledig menar ja ingen träning :)
Så hade tänkt se lite på bones, laga middag, städa undan lite, läsa lite ( håller på att ta en universitetskurs över internet som inte går så jätte bra) och så skall ja försöka slappna av, skadade min tumme lite igår, så tror vila är bra och så lite övningar för att hålla min arm igång som ja också skadat i volleybollen och den gjorde så att ja inte kunde serva och slå på 1 månad, så de får inte ske..

Men ja avslutar nu, för att snart skriva mer :)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0