snart är de natten

Nu har min skatt kommit hem från träningen, han har spelat fotboll, så duktig och tränar en massa :)
jag fick precis sms av min tränare och de verkar som om vi skall ha träningsmatch på volleybollen i morgon, super super kul!!

idag har ja inte gjort så mycket som ja hade tänkt, ja har slappat framför Bones, tagit en låång låång dusch och så har ja pysslat med min pojkes födelsedag..
har fått gjort lite, fortfarande en massa kvar, hur skall jag hinna innan lördag, för de är den dagen som min pojke skall firas.. spännande spännande!
men man blir stressad, man vill ju få de fint!

Så kvällens minne är från i somras, midsommar för att vara mer exakt, för idag vill ja fira att ja har en helt underbar pojkvän, eller för att vara lite mer korrekt så är han väl min fästman :)

Jag i midsommar
midsommar bordet
jag och min skatt
kärlek
:)
jag vid vårat midsommarbord
En av 2 buketter som ja fick
min andra blombukett som ja fick :)

underbar midsommar, helt underbar!

KRAMAR / Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0