Mary Kay

GOD MORGON

Idag är ja inte helt pigg, känner mig lite sjuk tom, så hoppas verkligen att dagen går fort fort for.
Det har hunnit bli torsdag, vilket betyder att de i morgon är fredag och de mina vänner är ju = med helg :)
Ute är de grått och kallt, sommaren och värmen har ja glömt bort och bara den isande kylan fyller mina tankar.

skall ta och maila min underbara Mary Kay tjej nu tänke ja, har nämligen gått tom på lite produkter hemma som ja bara måste ha och så är de en del nya som ja har lust att prova!

VARNING! DETTA ÄR ETT INLÄGG SOM RIKTAR SIG MOT TJEJER, NI ÄR SÅ KLART VÄLKOMMNA ATT LÄSA DET, MEN TVIVLAR PÅ ATT NI KOMMER SE DE SOM INTRESSANT :)

Jag började med Mary Kay i feb i år och är väldigt nöjd faktiskt ,de är stor skillnad, och jag ljuger inte.
MEN frågan är om det är på grund av produkterna eller de att ja använder de så himla flitigt, missar inte en enda dag, för alla er tjejer så kan ja berätta att ja inte missat en enda kväll eller morgon med rengölring och ansiktskräm och det är inte dårligt, speciellt inte om man heter Malin.

Varför de funkar struntar ja i, jag är nöjd med dem och de är de viktiga . De är så klart dyra,
men samtidigt väldigt dryga och inte mycket dyrare än alla andra märkesprodukter som finns där ute. 
 
Dessutom så har ja som sagt en egen Mary Kay kontakt som är så himla söt och snäll, så hon råder mig och hjälper mig och kommer med produkterna när hon får in dem på lagret (om ja bestillt så klart) och så blir de bara väldigt personligt och mysigt, och så får ja gå på kurser, har gått på rengöringskurs och spakurs och så har ja haft rengöringskurs och sminkkurs hemma hos mig.

Sist va sminkkurs och då fick ja köpt mig en ögonbrynspenna och ett borstsätt, väldigt nöjd, ville hellst köpa massa smink med, men har redan för mycket som ja inte använt upp, så får göra slut på det först, Pojkväns order :)

men som sagt så är vintern här, så behöver en extra fuktighetskräm ,och såklart ett nytt rengöringssätt eftersom mitt är slut, tänkte också kanske slå till på Day and night serum som ja suktat efter sen i februari, så ni förstår att de är priset som tar emot här :( men vi får se hur dyrt de blir och om man har råd eller inte. 

 
Här ser ni ansiktsrengöringen ( min höll i 8 mnd) Fuktighetskräm ( min höll i 4 mnd) foundation ( min höll i 8 mnd) och sen är de day and night serum som ja ännu inte provat.


Här har ni också makeup remover, och eftersom min håller på at tta slut ( har lancome jut nu) så tänkte ja kanske slå till på en ny och testa Mary Kay


Andra produkter som ja har från Mary kay är:
Brun utan sol
Solskyddsfaktor ( en med 30 och så  en som är lite mer som en fuktighetskräm som man tar främst på händer och uringdningen de dagarna man kan utsättas för sol men inte solar i direkt solljus)
After sun
Cellu shape
( dag och nattkräm)
Sommar foundation
Consealer
Satin hands
( skrubb, handkräm och nattkräm)
Ansikts skrubb ( skrubb och en kräm man tar efter)
satin lips ( skrubb och läppbalsam)

SÅ jag är väldigt ävldigt nöjd med Mary Kay, jajaja :)

Kramar / Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0