Upptagen Kvinna

Hej!

Det är ny dag och idag är ja en upptagen kvinna, skall ha upplärning hela dagen, så är lite smått stressad!
Dessutom har ja världens huuvdverk så har faktiskt tagit tablett idag, något ja försöker undvika eftersom man blir så beroende av det, men idag fanns det inget annat alternativ.

Så de ja behöver är lugn och ro och lite lycka, så ja ger er en av mina fåglar, mon första fågen, min älskade fågel, min PIM PIM :)
hoppas ni tycker att han är söt :)


Pim pim på min gamla mobil, den älskade han :)


Pim pim på min mage :)


Min lilla fågel


jag och min Pim

Egentligen säger min pojke att han äger honom också, men han har minsan inte betalat :) hihi

Kramar och ha de toppen / Malin

Kommentarer
Postat av: Ånte On

den här hade jag inte sett. Vilken kontakt ni har.

:-)

2010-10-13 @ 14:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0