Tofflor


Hej igen!

Glömde ju berätta att ja faktiskt köpte mig ännu 1 par till tofflor!

jag har ju ett par rosa sedan innan, men de är väldigt slitna, nästan alla päls inne är borta och rosetterna har trillat av och så har de gått hål på moccan på ena tån och sulorna är väldigt smutisga!
Så köpte ju ett par nya bruna och så har ja inte vågat änvända de för är så rädd att de skall gå sönder och är väldigt sällan ja hittar bra tofflor, för har nämligen problem med foten, så går snett på något sätt, så tofflor som inte är väldigt stabila eller väldigt platta funkar inte på mig!
och vill inte ha höga tofflor, utan vill ha de lite låga som ballerina!
hittade ett par sjukt snygga från UGG,  men förstod snabbt att de va aldeles för dyra för att våga ha hemma, jag skulle förstört de fort eller varit för rädd att använda de, så igår köpte ja ett par svarta!

så nu har ja de rosa om ja tex skall laga mat eller städa eller sånt och så har ja de svarta när ja är lite mer försiktigt och även de bruna ja har! för nu sliter ja inte på de så snabbt och så har ja de ett tag till så ja slipper stressa med att hitta nya sen :)


Den svarta som ja köpte igår :)

De bruna ja köpte i Strömstad



De rosa som ja köpte förra året!

Med andra ord jag har tofflor och ja lovar härmed min pojke att fram tills de att ja bara har 1 par kvar inte säga
- Jag har inga tofflor att ta på mig! För nu har ja det :)

Materialet är följande :

Ovandel: Mocka
Foder: Fårskinn
Sula: Läder

De är från svenska märket Shepherd och jag har inhandlat alla mina på Nilson, även de svensk, men finns numera i Oslo också!

kramar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0