Startskottet

Hej :)

Det första inlägget är alltid de svåraste, så är väl lika bra att bara börja.
Jag är ingen van bloggare, men för 23 år sedan kunde ja inte gå, och se på mig idag, både går, står, cycklar och springer.

Denna bloggen är för alla som vill läsa, för vänner och familj, men på något sätt ändå mest för mig.
Man upplever så otroligt många saker i livet och det är inte alltid man har någon att dela det med och de är ofta de ögonblicken glöms bort.
Jag har 1000 tals med kort som ja undrar när ja kommer få användning för och de är här mymoments kommer in.
Denna blogg är för dagarna som går och dagarna som varit, men vi börjar någonstans och så får vi helt enkelt se vart den leder oss.

Vill bara varna alla läsare att ja stavar som en kratta och det är tyvärr så de kommer att vara :)
Som första minne har ja lagt in en bild tagen i min pojkes föräldrars bil nu i sommar när vi var i Halmstad.

Jag och Jon i Halmstad

Kramar / Malin

Kommentarer
Postat av: Evelina

Finaste paret i hela världen!!!! <3

2010-10-10 @ 11:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0