Söndag

Hej!
Då var de söndag, helgen går fort märker man, och att ja än så länge är dålig på att blogga märker man också, men det tar ett tag innan man kommer in idet, så sakta men säkert kommer jag nog bli duktig på detta.

Vi kan börja med att berätta att de i fredags blev seger, 3-1 till Portugal, där målskyttarna va följande

1-0 Nani (Portugal)
2-0 Nani (Portugal)
2-1 Poulsen ( Danmark) ( eventuellt självmål av Ricardo Carvalho)
3-1 Ronaldo ( Portugal)

Så säger bara JIPPI!!!

Däremot så slog Norge Cyprus på bortaplan med 2-1, så de leder fortfarande gruppen och Danmark har spelat en match mindre än de andra lagen, så de krävs många segrar till innan man kan hurra ordentligt.

I går så var de Shopping, fick köpt mig en massa fina tröjor och ett par jeans på HM och fick min sjukt snygga tvbänk på plats, den är specialbeställd från Sverige och den va underbart fin med helt galet tung.
som tur var så va jag på träningen när den kom så att mina otroligt hjälpsamma grannar fick vara bärhjälp och de tackar ja för, för de är ett under att de fick upp den :)


Visst är den fin? :)

nu skall ja vara lite social, men skriver mer sen :)

kramar / Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0