sliten

Då va snart jobb dagen slut, de har varit en slitsam dag, så va skönt att ta en litan paus nu, inte för att de blir en så effektiv paus när man fortfarande tittar på denna lilla skärmen! :)

nu skall ja snart ta buss och sen tog hem, min pojke skall hämta mig och så skall vi hem och kasta i oss lite mat, skall ju nämligen på träning i dag också, så de blir så lite tid mellan jobb och första träningen dessa dagar.
Men till min stora glädje är de träningskamp idag, mot Spirit damlag. Förra året förlorade vi alla kamper mot dessa och de vann också hela div 3, men har hopp att vi kanske kan slå dem i år, är dock inte i samma grupp, så blir mer att slå dem på poäng och i turneringar!

men de skall bli super kul, får bara hoppas att ja får spela, är nämligen så att ja inte kan vara med på matcherna i helgen eftersom vi skall ha kalas för min skatt, så då vill ju ju inte lämna honom hela dagen. Mitt lag förstår de, MEN de kan va så att de får första chans att spela idag då, vilket egentligen inte spelar så stor roll eftersom vi ananrs är samma som spelar bara att vi byter kanterna, då vi är så många kant :) de enda som är viktigt är att träna upp en som libro och en som kant, egentligen inte träna upp då de är väldigt duktiga bara de att de varit skadaade, så nu måste den som varit kant gå på libro pga av en axelskada och våran gamla libro får då gå på kant, men hon är i sin tur skadad i knät!

massa skador i volleyboll, man måste var försiktig!

mina tjejer tänkte ja dela i tre grupper!
eller först tänkte ja gå igenom lite teori och sen så tänkte ja dela upp de i tre grupper
grupp 1: övar mottag
grupp 2: bollar
grupp 3 : övar på system

är nämligen ensam i dag, och har 20 tjejer, så de är inte jätte lätt :)

Men kramar till er och så lägger ja med en lite bild, som vanligt :)

Denna är på min kompis Johanna, och då tåls de också att påpeka att de är INTE långt kvar till jul :)


Kramar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0