Så va de söndag igen.

Nu har söndagen kommit igen, de känns väl inte jätte bra, men vad skall man göra åt det!
Igår blev de underbart god middag, slappande framför tv:n och de va där ja till slut somnade, i soffan medan min pojke spelade Fifa 11 tills klockan hunnit bli 2 tror ja. Men de va väldigt mysigt, att inte gå och lägga sig i sovrummet själv utan somnade till ljudet av ett irriterande fotbollsspel :)

idag har de blivit en lååång och mysig frukost, och efter de 2 avsnitt av Dawson Creek, och nu är ja inne på mitt tredje avsnitt av Bones sägong 5 och lite Coca-Cola, håller också på att sortera mina dvd filmer, har så många och de får inte plats, så håller på att hitta alternativ förvaring, så är ganska mycket pysslande, men ja gillar ju att pyssla..

Nu skall ja lägga ifrån mig datorn och pysslet och bara koncentrerar mig på min serie, måste ju bli klar med den och Dawson ( och en del andra serier) så att ja kan se Doll House säsong 2 :)

kramar / malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0