Onsdag

Om 2,5 timmar har ja tagit mig igenom en halv vecka på jobbet! Jippi! :)

Igår hade ja en mysigt pysselkväll, men vet inte om de blev mest pyssel eller mest coca cola och godis, tror de va mest godis och tjejprat, men de va precis va jag behövde!
Blev ialle fall 3 st julkort, så då har ja kommit en liten bit på väg, är nämligen typsik mig att sitta och stress göra julkort dagen innan de måste skickas.

Men i år blir de lite enkla julkort, men som vanligt fint inslagna presenter och massa julpyssel hemma, och ja man får redan börja tänka på jul, för de är inte mer än 70 dagar kvar till själva julafton, och om man gör ett julkort per dag, då är de sen bara ca 60 dagar kvar och så har vi ju julklappar och så allt annats som man måste fixa, tiden rinner iväg och jag har inte råd att handla allt till julen när julen kommer utan ja måste tjuvstarta och köpa lite hela tiden :)

Men nog om julen :)

Sverige förlorade ju tyvärr igår mot Holland, och ja måste erkänna att ja verkligen inte är ett Sverige fan, ja tycker inte de spelar så bra och detta har ju att göra med att ja inte är en fotbolls tjej, jag är bara en Portugal tjej, än så länge måste ja säga. Märker nämligen att ja följer med på mer och mer och de skrämmer mig lite, de sista ja vill är att min pojke skall ha lockat in mig i denna fotbolls fälla!

Men för att hylla Sverige och mest för att göra min pojke glad skall ja nu lägga upp lite bilder från Sverige-Grekland  10.06.2008. Vi står här på Avenyn i Göteborg och tittar på storbild!

Ha en toppen dag :)


Min skatt och bästa vännen Olle


Jag och min Evelina


Min svåger :)



fina Evelina!

Kramar / Malin



Kommentarer
Postat av: Evve

De va fina tider de! :) nu får vi en till att måla sverigeflaggor på! Hihi! Hoppas ni kan komma i helgen! Kram o puss!

2010-10-13 @ 19:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0