Min pojke fyller 26 år idag!


Idag blir min skatt 26 år, med andra ord han börjar bli väldigt gammal, och detta älskar ja att påpeka :)

vi har varit tillsammans i 3,5 år och detta är hans 4 födelsedag som ja får vara med att fira.

Första så var vi hemma i Göteborg hos svärföräldrarna och här blev han uppvaktad på morgonen med sång, frukost, tror han fick en ny telefon om ja inte minns helt fel, och själva dagen, ja de va en tisdag.

Andra födelsedagen var en torsdag, och denna firade vi i Oslo med middag och hela grejen, kommer ihåg att ja köpt Xbox och guitar Hero med 2 gitarrer och apropå de så skall ja nog kolla om han inte har lust att spela lite  :) han är dock mycket mycket bättre än mig..

Tredje gången så var de en fredag, och ja kommer ihåg att vi vaknade här i Oslo, i vår nya lägenhet som vi hade köpt och vi hade tagit ledigt halva dagen. Jag packade en kylväska med massa goda saker och så begav vi oss till Göteborg vid lunchtid. Detta året fick han en resa till Southampton för att se Southampton-Leeds live i mars 2010, hade bokat hotell, flyg och buss och biljetten till matchen lyckades vi få tag på, vilket var en stor lättnad.

I år är den en lördag och den började med att ja väckte honom och sa att ja inte gjort frukost på sängen som han alltid annars får, när han sen gick upp så hade ja dukat i köket, morgonens tema är just Southampton, jag hade köpt ballonger på supportshoppen när vi var där, så de hade ja blåst upp, hade på en röd/vit duk och så hade ja lagat en frukostmeny där han kunde välja mellan: äggröra, scones, stekt ägg, bacon, bönor i tomatsås, kaffe, cappuchino, caffe latte macchiato, vanligt kaffe, te och färspressad apelsinjuice.

Nu skall vi slappa lite, men lägger upp lite bilder på hur fint ja tycker att ja hade gjort det :)

kramar



tills vi hörs ha en fin dag!!

och GRATTIS MIN SKATT!!!!!

Kommentarer
Postat av: Florence

Hej! Klockan är snart 11 och jag läser din blogg. Det ser ut som ni haft en mysig dag. Först läste jag texten och bläddrade neråt och tänkte varför tog hon inte kort på all maten som han skulle äta för det såg ganska tomt ut på frukostbordet, men sedan kom jag på hur man skulle göra och då då såg jag maten, det såg väldigt gott ut. Jag är lite skeptisk till bloggar för jag är så rädd att knäppisar kan höra av sig för du visar ju bilder på dig och Jon och berättar var ni bor, är det helt ofarligt. Går mina svar också att läsa? Jag håller mig till sms och mail tills jag vet svaret. Puss

2010-10-23 @ 22:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0