klänning? Check :)


Jag har köpt en klänning!!!
Jippi Jippi Jippi!!!

De blev klänningen från Odd Molly och jag tycker den är jätte fin! :)

Den heter: sexton Strap Dress och ja är väldigt nöjd :) Tänker att den kan användas till mycket i framtiden, inte bara på en fest! :)
Inhandlad på Eger i Oslo

Denna svarta väst köpte ja mig, den är i kaninpäls ( jag vet, Fy fy) men jag har velat ha ett pälsplagg, men har aldrig vågat och aldrig tyckt ja passat i det, eller de har alltid varit för mycket, men denna var perfekt i storlek och färg och allt!
Inhandlad på: Riccovero

Så dagen var lyckad och nu skall vi se på film och de känns som en underbar avslutning på en dag som var 100 gånger bättre än igår!
Korten på balklänningen får dock vänta lite eftersom jag har lagt upp alla skivorna med kort på vinden och de orkar ja inte ge mig på jakt efter nu!

Ha de bäst!

Kramar/ Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0