Island- Portugal

Snart är de match igen, Portugal skall spela mot Island på bortaplan, blir spännande att se hur detta går.
det kommer dock bara bli att gå in och titta till resultaten, då jag lovat bort mig på pysselkväll till min otroligt snälla granne! :)
vet dock inte va jag skall pyssla, så kommer väl packa min stora resväska, fylla den med allt pyssel och sen släpa den hela vägen till min slutdestination, med andra ord ca 20 meter.

Men de skall bli väldigt mysigt, ja älskar att pyssla, de är en av mina ljuspunkter här i livet, skall se till att få lagt upp lite kort på vad ja pysslat, är inte jätte duktig, men får till en del och de är nog för mig!

så det blir kanske julkort eller lite recept till min receptbok, eller lite presentaskar, det kan med andra ord bli vad som hellst.

Men nu måste ja göra mig klar, har precis kommit ur duschen och skall bara packa ihop mig, ta med mig lite chips och coca cola ( egentligen är pysselkvällen bara en täckmantel för att få äta osunt) och sen skall ja bege mig iväg, viktigt är också att få med sig mjukistofflorna :)

och mina vänner, kom nu ihåg att håll tummarna för mitt Portugal, lägger med en liten bild så ni förstår hur viktigt detta är för mig :)

Kramar / malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0