Inget frukost sug


Idag vaknade ja av att klockan ringde, dags att gå upp för att göra sig klar för dagens aktiviteter.

Tog en dusch, städade undan lite i badrummet och hittade fram kläder att ha på mig, kläder som måste kännas sköna eftersom de blir en lång dag och en lång biltur, kläder som man måste kunna röra sig i eftersom ja hjälper till under uppvärmningen och lägger till dem och dessutom kläder som måste se ganska ok ut eftersom de faktiskt är viktigt att ja känner mig fin. Resultat blev; svarta mjukisbyxor från Only som är inhandlade hos min Eline som extra jobbar på en klädbutik, upp till har ja ett puma träningslinne som är svart och grå mönstrat och som tjocktröja blev de en grön Kari Traa tröja som ja fått av min tante, anledningen att denna blev perfekt är att den har dragkedja och luva och de bara älskar ja :)

Men lust på frukost de hade ja verkligen inte, och inte hade vi något gott hemma, så lite svensk yoghurt med flingor sitter ja och försöker tvinga i mig nu. skall skynda mig så ja hinner inom närbutiken här nere och köpa med mig lite smått som ja kan ha under dagen, brukar vara ganska dålig på att äta under turneringa, men som tur är så har de ju en kiosk där ( brukar ha) så får säkert köpt något där i värsta fall.

Här skiner solen, min pojke ligger fortfarande och sover och ja skall nu bege mig ut i kylan, så jag önskar er alla en underbar dag och så hörs vi i kväll!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0