hur är läget?

Jag undrar hur ni har det? det är onsdag, vilket betyder att helgen snart kommer, så de flesta brukar vara lite gladare idag! :)

själv så håller jag som vanligt på att planera, ja är lite av en planerare, så idag är de eknomin, de är min pojkes födelsedag, de är hur städningen skall läggas upp denna veckan, vad vi skall göra i helgen, träningen med mina småtjejer ikväll etc. Med andra ord: De finns alltid en massa att planera!

Jag har inte så mycket fantasi idag, så tänkte bara lägga med lite bilder från min idrottsdag med jobbet!


Skuter prickskytt, och eftersom ja är så himla dålig på att blunda med ett öga, rättaresagt, jag kan inte. Så fick ja försöka hitta en alternativ lösning :)


jag och en kollega va snabba på att padla, men vi visste inte riktigt hur man skulle styra :)
men så fort vi lört oss de så tog vi ikapp nästan alla andra kanoter :)

Kramar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0