HELG

Nu är de äntligen helg och de känns helt underbart!
Har varit en stressad dag, på jobbet var de kaos, men väldigt kul så klart, men tiden fram till lunch bara flög fram och tiden efter gick inte mycket saktare den.
Efter detta va de hem för att få i mig något litet att äta och sen va de dags för 2 timmar volleyboll :) fick veta att ja har bäst uppmöte på träningarna och de är ju alltid väldigt kul att höra :) hoppas bara att de ger resultat också!

nu har ja och min skatt här i världen ätit tacos, vi som alla andra miljoner norrmän äter nämligen detta på fredagar, och har fått coca cola på burk, så jag är nöjd!
Fick dessutom en rolig sak i posten idag

Bones s 5
Detta är något som ja väntat på väldigt länge, så de känns otrolig roligt, däremot blir man deprimerad för ja tror aldrig att Bones och Booth kommer bli ett par, även om de är de som serien handlar om förutom alla olösta mord.

Boxen inhandlades på cdon.com och där hade ja lagt in en order för månader sen och så fort den kom in på lagret så skickades den ut till mig, helt underbart, den släpptes i onsdags och idag så har ja den redan i min dvd samling, bättre än så kan de inte bli
har sett ett halv avsnitt idag och resten blir väl i helgen, kanske inte alla avsnitt då de är en 22 st, men tror nog att ja kommer få sett en 7-8 st i helgen utan problem.

men skall bli bättre på att blogga, eller har varit ganska bra förutom idag, men blev så stressigt på morgonen coh sen super stressigt innan träningen och sen va ju så hungrig :)
Men de har varit en tung dag och det har faktiskt varit en tung vecka, så här kommer en av mina älsklingar till småsyskon, låt mig presentera min lilla syster, hon är de finaste ja vet och här posar hon med storasyster :)

jag och min syster
vi försökte va coola :)
Lyckliga tjejer
kramar / Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0