Hatar klänningar


Jag hatar att handla när man inte hittar någon som man vill ha och samtidigt så vet man att man verkligen måste ha det.
Jag skall på fest, så måste ha en klänning, de är en Kick Of med sån lång middag och allt, så man måste ha en ganska ok klänning ju.

Jag har varit i stan hela eftermiddagen, gått i alla butiker och inte hittat någon fin..
eller ja hitta en Odd molly klänning i sista affären men jag kan inte avgöra om den är tillräckligt fin, om den är lite för nattklänningsaktig eller om den är för urringad :(
massa svåra frågor och ja blir stressad!

Så mådde så illa att de blev ingen volleyboll idag, vilket stressar mig för ja ville träna och ja skulle egentligen tränat tjejerna, men bara för att ja stressar så så blev ja illamående och kunde inte träna utan fick bara åka fort hem och lägga mig!
Får hoppas träningen på onsdagen blir bättre :) missar träningen på fredag med, men hela nästa vecka skall ja vara duktig!

Nu skall ja försöka lugna ned mig! vila en massa!

kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0