Grattis Ior


Kom precis på att min pojkväns och hans familjs kanin idag hade fyllt år.
han fyllde nämligen dagen mellan min skatt och hans bror!
Ior va en väldigt söt kanin, som levde många lyckliga år, som sprang lös i huset och ute på sommaren och va kanske inte den mest kramgoa kanin, men han va väldigt söt.

En dag så märkte vi att han hade sår vi örat och ögat och att han tappade hår, vi kollade då upp om man kunde bada honom och de va vad jag gjorde, men efter badet så blev han helt konstig och de va som om han blev lam i bakbenen, i panik ringde vi veterinär som då berättade att kaniner kunde få panik om de blev badade, så vi åkte in till blå stjärnan för rutin så att de samtidigt kunde kolla på såren.
Han hade öroninflemation i båda öronen och i ögat, men fick medicin och de va ju inte konstigt eftersom han var 12 år gammal, men han blev bättre och de va väldigt kul att se.

Tyvärr så gick han bort inte långt efter och de va en sorgens dag, så idag hyllar vi Ior och lägger därför upp kort på våran dag till blå stjärnan i Göteborg!

Älskade lilla Ior, vila i frid!

Man var inte lika mogen i den åldern, men söt de va han ändå

jag, min pojke och Ior har mys

kommer inte ihåg situationen, men verkar som om någon ( kanske pojke) sagt något dumt om Ior :)

Nu blir de film, Kramar i massor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0