Godis till frukost!


Det bäst jag vet ( eller något av de bästa så klart) är att äta onyttigt till frukost på söndag morgon, de är helt underbart!
Idag hitta ja ostbågar och godis, men nu håller min pojke på att gör i ordning lite nyttig frukost, Glädjedödare!
Vi skall slappa lite framför tv och sen har vi planer, vad för planer berättar ja lite senare!

Idag blev de en lååång sovmorgon, och de förtjänade vi så de va en bra start på söndagen, och fick städat undan ganska mycket igår, så inte super massa att ta hand om idag.
har satt på ett tvätt och de är ja väldigt nöjd med, så får se vart dagen tar oss..

Men nu ropar min mage på mig, dags för frukost!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0