God natt!

Nu skall jag sova, har varit en massa volleyboll i kväll, så är helt slut i kroppen och när ja nu kom hem så får ja reda på att min stackars pojke skadat handen.
Han har haft match i bedriftsfotbollen och en elak motståndare trampade då på hans hand och nu är den svullen och skadad och ja tycker så synd om honom.

Men ringde pappa som fick ge lite bra råd eftersom han nog skadat alla kroppsdelar minst en gång, så vi tejpade fingrarna och gjorde ett knipps test, man knipsa på toppen av fingret och gjorde de super ont så fanns de risk för att fingret var brutet, men de verkade gå bra, så förhoppningsvis är de bara en spricka!

Men för att hedra mitt allt kommer nu ett kort på min prins!


Godnatt och sov gott!

kramar / Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0