Fredag igen.


Så då har fredagen kommit ännu en gång, blir lika glad varje gång och idag är de ju ett snäpp bättre, för ikväll mina damer och herrar är de äntligen dags för Kick-Of med jobbet!

Så dagen idag är kaos fram tills att vi skall fika med min kladdkaka, efter de är de möte och efter de handlar de bara om att ta sig hem fortast möjligt och så är de extrema makeover som gäller :)

men tills vidare så tänkte ja bara lägga ut en bild på en tårta som ja fick när ja fyllde 18 år :)
de va min tante som fixat den åt mig :)


Min 18 års tårta :)

Och här kommer en bild på en tårta som ja bakade när min svåger tpg studenten, det skall föreställa en innebandyboll, gjorde nämligne en innebandy plan och så en boll :)



Kramar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0