Förlust


De blev förlust idag, stor förlust men de gör ingenting, vi tar nya tag :)
och vi vet numera va det är vi behöver öva på också, så lärorikt var de minsann. 
Dessutom har ja världens sötaste lag:


Så nu har ja precis kommit hem, glömde dock mina skor där och nu kanske ni undrar hur de gick till, men hade med mig träningsskor för att kunna bolla med tjejerna och de tänkte ja ju inte över sen eftersom ja inte behövde byta om när vi skulle gå, så glömde de, vilket gör mig lite ledsen!

Men har tagit kontakt med de som arrangerar de och hoppas de kan hjälpa mig med att skicka dem eller något så är de ju bara att betala frakten, vi får hoppas, de är nämligen ett par väldigt bra skor, så måste ha dem :)

Nu är min pojke på fotbollskamp och utanför går de massa små demoner och tigger om godis, än så länge har ingen knackat på här, försöker ha de så mörkt jag kan så de inte skall tro ja är hemma :) Elaka Malin!
men blir nog lite mat när pojken kommer hem och sen blir de att planera och förbereda veckan, lägga upp lite mål, betala räkningar mm, rolig söndags syssla med andra ord.

Ha en super fin kväll så hörs vi!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0