Design


Så då har man kommit igång med bloggen, jag skriver, ja tycker de är roligt, och min familj och mina vänner kan hålla lite koll på mitt liv och man kan träffa nya spännande människor!

Så nu när den delen är avklarad så är den svåraste delen kvar, ialle fall för mig! :(
jag är nämligen inget data snille, jag kan inte alla koder och jag vet inte vad man skall göra för att få de fint, och de värsta är att jag än så länge är väldigt ointresserad av det!

Men på något sätt så måste ja ju få till de, för ja måste ha en framsida som ja så fint kallar de :) jag måste ha en bild på min blogg och ja måste få hjälp med att fixa det, MEN ja måste också lära mig de samtidigt så att ja kan byta den när ja vill och inte vara otroligt beroende av någon annan. Frågan är nu bara hur?

Och inte bara hur, men va skall ja ha där? jag har ju inte de finaste korten på mig och ja vet ju inte hur man klipper ihop och klistrar så att de blir så där fina som de blir på många andras bloggar, de skall inte vara lätt de märker man! !

Så just nu tänker ja bara.. HJÄLP!!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0