Dansföreställning

Idag har vi varit inne i Oslo och sett på våran vänn som har haft dansföreställning, hon var verkligen jätte duktigt och då ve super kul att se!
Hennes pojkvän skötte ljudet och även han hade stor talang.
Är alltid kul att få ta del av andras drömmar och intressen och om man aldrig får uppleva de så har man ofta svårt att föreställa sig det och man kan ju inte veta hur bra en person är.
Så de var en väldigt trevlig dag och de va underbart att få lite dans i helgen.

Problemet med mig är bara att ja blir så avundsjuk, ja vill också kunna dansa tex, jag kan aldrig vara nöjd mig med själv.
Jag är aldrig tillräcklig smal, tillräckligt perfekt, tillräckligt duktig, tillräckligt rolig osv, det är alltid något mer som ja borde klara av eller något som ja borde göra bättre och de är en galet jobbig känsla som ja vet ja är långt ifrån ensam om.

så just nu ikväll så skall ja bara försöka slappna av och släppa tankarna lite och så skall ja till coast i morgon och se om ja hittar en fin klänning till min Kick of, så önska mig lycka till!

Snart är de film, betyg och recension kommer ikväll eller i morgon

kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0