Bones S.5


Gud va tiden går fort, apropå tid så måste man komma ihåg att ställa om klockan inatt och för mig känns de extra skönt med tanke på att jag skall iväg och spela turnering med u15 i morgon.

Idag har ja inte gjort ett piss, jag har sett klart på Bones S.5 och bara slappat, väldigt skönt men också ångest laddat för en tjej som mig som alltid måste ha saker gjort och alltid måste ha de perfekt och hellst ligga 10 steg före, även om allt var klart så hade ja fortfarande haft ångest, och man hittar alltid en anledning att ha de, kanske ja borde köpt julklappar, eller så borde ja har pysslat ett väldigt fint födelsedagskort till min pojke som fyller år nästa år, alltid finns de något som man borde göra.

Men som sagt, idag blev de ändå Bones


Och för er som ser den, läs inte här, men som  vanligt så kan de inte bestämma sig om de skall vara tillsammans eller ej, så säsongen slutade med att de gick åt varsitt håll, skall vara borta ett år och sen komma tillbaka, förhoppningsvis!
varför är de så att alla serier ja ser slutar så olyckligt, ja gillar de inte, kan ingen göra en lycklig serie, ingen får rätt person i slutet enligt mig. Enda lyckliga slutet är ju One Tree Hill med Peyton och Lucas, så kanske finns de hopp ändå! :)

Nu vet ja inte va jag skall hitta på, blev pizza till lunch ,men börjar blir lite smått hungrig igen, så får hitta på något mer :)

hörs sen :)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0