Bara timmar kvar till måndag

Hej hopp!

Nu är de bara timmar kvar till måndag, vilket inte känns super bra, men denna gången skall ja försöka tänkte positivt och istället försöka njuta av de få timmar ja har kvar och istället tänka att imorgon, de blir en bra dag.
om de funkar återstår att se, men man måste försöka :)

Idag åkte mormor och morfar hem, de har varit här i helgen och myst med oss, fick nyss samtal om att de kommit hem i en hel bit och de kändes bra, att ha de ute på vägen är inte alltid lika säkert, och eftersom ja vet att min mormor läser denna blogg så måste ja nu göra de klart och tydligt att ja SKOJA :) hihi

så nu spelar älsklingen FIFA 11, men snart så skall vi slå oss ned i soffan och se på nya Robin Hood som ja köpt, egentligen sitter vi ju redan i soffan ,men de räknas inte om man inte har täcke och kudde och en stor påse chips

Men idag vill ja hylla en person, eller de blir ju att hylla 3 personer, för hade inte 2 av dem funnits, så hade inte heller personen i rampljuset kommit till världen!
De finns nämligen en helt underbar liten prinsessa som stal mitt och min pojkes hjärta sist vi var på besök, de va första gången vi fick se henne i verkligheten och när vi gick därifrån så suckade vi båda två, var hon tvungen att va så himla söt..
och jag kan säga att hon bara blir sötare och sötare för varje dag och märker att de snart är dags att ta en tur på besök igen, jajaja

så mina damer och herrar här kommer hon, min alldeles egna Agnes

Bild hämtat från mamma Evelinas Facebook, och de är just de du
2 som du ser på bilden

Mina älsklingar

jag och min prinsessa

och sen kommer kort på mamma och pappa innan lilla älsklingen kom ut :)


ha en super fin söndagskväll

kramar / Malin

Kommentarer
Postat av: Evelina (mamman till prinsessan)

Åååh finaste finaste vännen!!! Så fint du skrivit om vår lilla dotter! Vi är såå lyckliga som har er i våra liv och att Agnes får ha såna underbara människor att växa upp med! Vi vill träffa er snarast!! Saknar er!! Många kramar och pussar från familjen Nilsfelt/Knutsson :)

2010-10-10 @ 22:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0