V.48


Nu är de måndag och vecka 48, inte alls många veckor kvar till jul! :)
Igår firade vi 1 advent och självklart kom de då en massa snö, så att träden blev alldeles vita igen, tyvärr verkar de inte sitta kvar för att med snön så kom vinden, och om snön är lite önskad hos mig så kan ni tänka er va vinden är :)

Men de blev i alle fall att gå ned till våra grannar på lite svensk julskinka på knäckebröd och de va otroligt trevlig och mycket mer 1 adventskänsla än så tror ja knappt att man kan få!

Har tagit en del kort med vår nya kamera också, bara på auto är så länge, men hoppas kunna få lite bättre och bättre kort, måste bara vara duktig och verkligen läsa hur man gör och sånt så att man inte bara använder en bra kamera och tar vanliga kort utan utnyttjar kamerans kapacitet till max, men skall lägga upp lite kort sen, skall bara ta och vila mig så att min huvudverk går över, den är så otroligt ihärdig :(

Hoppas att eran helg har varit lika fin som min och att ni bliv positiva när ni ser hur få dagar de är kvar till Julafton :)

KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0