V.45

Nu har vi startat en ny vecka, och de är som ni märker inte många dagar kvar på detta året, så snart går vi in i 2011, de är en ganska sjuk känsla med tanke på att man inte tänker på hur gamal man egentligen börjar bli!

För mig är en film som kom i början på 2000 ganska ny, men herregud, de är den ju verkligen inte, den är ju drygt 10 år gamal, och så tänker ja med mycket, de är läskigt hur åren går och man inte riktigt reflekterar över de!

Men måndag idag, och måndag är en dag full av träning, skall också se till att städa lite hemme eftersom elektrikern förhoppningsvis kommer i veckan och fixar vårt kalla badrum, och så skall min pojke köpa lamport till badrummet eftersom alla gått den närmsta tiden och de har därför sedan igår varit helt kolsvart i badrummet :)
I natt när jag var uppe så hade ja ficklmapa och helt plötsligt slog de mig att de kanske trodde de va en inbrottstjuv, så fick släcka ned och leta mig fram i mörkret!

Skall träna mina små tjejer idag och sen också träna mig själv lite, va de blir för mat tänkte ja överlåta till min pojke, får se vad han kan hitta på för kul

Fick dessutom vin på jobbet idag, va tydligen för att ja varit duktig, men säkert mycket för att ja är ny också och de vill att ja skall fortsätta vara ivirg, men de va trevligt att få, den hamnar i min vinsamling ( eftersom ja inte dricker rödvin så sparar ja på det och så blir de rikitgt gamalt och lyxigt sen, så kan ja dricka de den dagen ja kanske börjar gilla det :)

Men åter till diskussionen djur, man kan som sagt inte ha några djur i norge, så vad skall ja ta mig till? Jag älskar djur, ja måste ha djur, en liten mjuk och gossig kompis, mina fåglar är för tiden placerade hos mormor och morfar, detta för att de låter något helt sjukt och finns inte ork för de i en liten lägenhet, men snyft för att vara utan djur, så kommer nog gnälla om detta ett tag, men så får de va :)

Skall lägga ut en recension på Dollhouse snart, så vi hörs om inte alt för länge!

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0