Tisdag!


Hej allihop!

Idag är de tisdag och har egentligen inte så mycket på min agenda idag, jag skall VILA,VILA,VILA så att ja blir frisk så fort de bara går och jag skall också till läkaren idag för att göra en ny undersökning och se hur lång tid de tar innan ja är tillbaka i vardagslivet, och jag säger bara att ja hoppas på väldigt snart!

Sitter framför tv och har i bakgrunden på Animal Planet, en av mina absoluta favorit kanaler och just nu är de människovana krokodiler i Miami som kommer för nära familjerna i hop om att kunna äta upp dem.

Ute skiner solen och jag skall försöka hitta mig något att äta till frukost och dricka vatten, massa vatten, de hjälper nog mot huvudvärken, eller de hjälper men inte säkert de hjälper när de handlar om ett slag mot huvudet som skapar värken. Fast jag tror inte de gör någon skada ialle fall :)

Önskar er en super fin dag!

KRAM :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0