Skadad


Hej!
Så har man varit borta ett tag, och anledningen till detta var att ja fick en hjärnskakning i måndags :(
Eftersom ja en så duktig tränare, så har ja tränat mina små tjejer till att slå så himla hårt :)

Så under deras träning när ja stod och kollade och gav tips när de smasha så kom de en boll från ingenstans och träffade mig på höger sida av huvudet och så blev de svart, svimmade och sen dess har mitt huvud varit väldigt ömtåligt, och för att de skall bli bättre så får ja inte sitta vid datorn, därav detta korta inlägg jag nu skriver! :)

Men jag hoppas vara på benen snart igen :)

ha de bra så länge!

kramar!

Kommentarer
Postat av: Ånte On

Som flitig läsare av denna blogg, måste jag säga att jag saknar en recension av nästa Wallander. Den måste du se snart...

;-)



puss puss min kära flickvän

2010-11-10 @ 13:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0