Så va sa doktorn?

Doktorn sa att jag var på bättringsväg, JIPPI!!

Men ja har en liten uppförsbacke kvar och sen så kan ja nog slita med ont i huvudet ett tag framöver!

På måndag är ja tillbaka till vardag och rutiner och de skall bli väldigt skönt, och alla övningar och tips ja har fått skall följas noga så att ja är tillbaka i mitt vanliga tillstånd så fort som möjligt :)

Idag har ja som sagt varit hos läkaren och ni har kanske läst mina pysselinlägg, inget av de är gjort idag dock, men de kändes som rätt dag att visa dem :)

Ikväll så skall vi äta middag, jag och mitt allt och så skall vi se på House hoppas ja, vi är inne på den 3 säsongen nu och den är så spännande!

Men de blir en del bloggande, men fortfarande inte en massa eftersom min tid till datorn skall vara ganska lite, men skall fortfarande sitta en del så att ja vänjer mig så att de inte kommer som en chock på måndagen!

Men ja tänker på er alla och ha en super fin tisdag!

KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0