På bättringsväg


Nu är ja på bättringsvägen, huvudet gör minde ont och nacken börjar mjukna upp lite, så om kort skulle ja vilje påstå att ja är tillbaka, tillbaka i vardagen och tillbaka med bloggandet :)
Har så massa att berätta, dessa dagarna har väl inte varit de mest givande i mitt liv, men de har fortfarande skett lite!

Jag fick som sagt plast av mormor i söndags som man sätter på fönstret och ja har inte fått ta de bästa korten men man får kanske en liten hum om hur de ser ut .
De är små bubblor/stenar i grått, ljust blått och vitt och detta gör att vi kan ha gardinen uppdragen i badrummet och får på så sätt större fönster och mer ljus.
De glittrar fint och de ser ut som små frostbubblor :)

Här kommer lite bilder i olika ljus





Nu måste ja gå och vila mitt huvud lite, men låter er njuta av de fina bilderna  :)

kramar



Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej lilla vännen! Vad fint det blev med plasten för fönstret. Såg att du satte den tätt intill mitten och det blev väldigt bra. Bra att du vilat dig från dator och lite tv-tittande, starkt gjort för att vara du. Nu är det bara djur i huvudet på dig förstår jag, men tänk dig för djur tar tid och det har du väl inte så mycket av. Köp en nallebjörn som du kan gosa med tills du får bättre med tid. Du pratar om Marstrand kyrka, jag kommer inte ihåg den men är den mysig eller pampig? Jag tycker om när kyrkan är liten, gammaldags och intim när det skall vara ett bröllop och varför inte en norsk fjällkyrka när du skall gifta dig. Ha det bra och krya på dig.

2010-11-11 @ 17:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0