Ny dag


Så var de ny dag och denna dagen skall ja bara ha de bra och se till att bli hel i min kropp!
Skall till läkaren och hoppas att de kan göra under så att ja inom kort, helst idag är tillbaka i min stressande vardag!

Man mår inte så bra att vara hemma när man vet att man borde vara någon annan stans, och de stressar mig oerhört mycket, så jag hoppas kunna va tillbaka ASAP!!!

Annars så sker de inte massa, jag pysslar en del, men mest så vilar ja ögonen så att ja inte sitter och koncentrerar mig som ja gör nu, utan om ja skall va ärlig så har ja inte haft på tv på dagarna och de är ganska ovant för att vara mig, utan ja har haft på julmusik och vanlig musk och bara försökt bli bra.
Såg ett avsnitt House igår kväll dock, men de tyckte ja att ja hade förtjänat! :)

Håller också på att rensa i min garderob, kommer några på söndag och hämtar alla kläder, lakan, skor etc som man lagt ut och så skickas de till barn och vuxna som behöver det. Så såg detta som ett utmärkt tillfälle att städa och hjälpa andra på samma gång, så rensa ut en hel del lakan igår och lite kläder och och så får vi hoppas att ja hittar lite mer under dagen i dag och i morgon!

Men nu skall ja som sagt hålla mig borta från datorn en stund, vi hörs senare!


kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0