Nu är de natten!


Nu skall ja gå och lägga mig! Är sjukt trött!
Varit på träning idag, först små tjejerna som var duktiga, vilket de nästan alltid är och sen så var de min egna träning och där kändes de som om jag var fast i en sån där film där man upplever samma sak gång på gång på gång, för de 2 timmarna var obehagligt långa!

Fick målt min spänst och den hade inte ökat mycket, 1,5 cm, så de är bara att träna hårdare där, nu har ja jag väl 43,5 cm, vilket inte är super farligt, den bästa i laget, Hanne har 50, och hon är kortare än mig så lyckas ja få så bra spänst kan ja flyga HÖGT upp i luften! :)

Men nu vill ja sova och i morgon är de torsdag, och de betyder ju att de snart är helg, och de är bara positivt!

Tänkte bara hylla Sverige lite, detta kortet är från i somras, på våran nationaldag


Kramar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0