Natti!


Så, då har min pojke kommit hem från Sverige, han har varit hemma hos föräldrarna i helgen och de har varit väldigt tomt här måste ja erkänna!
Han kom dessutom hem med en gitarr på ryggen som han fått i present, så nu får vi bara hoppas att han lär sig spela också :)

I kväll har vi varit på restaurang och ätit middag, Big horn Steak House, va väldigt gott och precis va vi behövde, en 200g kött bit med potatis och bearnaisesås och Cola till de, Mums! :)

Jag har också sett klart Dollhouse , recension av denna kommer också senare, får sprida ut dem lite :)

I helgen fick ja inte så mycket gjort som ja hoppats på, men ja tror ändå att ja fått vilat ut mig lite, de återstår att se nu när veckan kommer och ja längtar redan till fredag, men de kommer väl inte som någon överraskning, kanske i morgon kan ja få lite ljus i badrummet också så att jag kan sätta upp platsen som ja fått av mormor!

Önskar en en trevlig kväll och en god natts sömn!

kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0