Mitten på veckan

Vi har nu kommit till onsdagen, onsdagen är en dag full av hopp, för de betyder att när dagen är klar, så har man avklarat den största delen av veckan och hur kan de kännas fel?

Själv gillar ja onsdagar för att jag har träning, jag älskar ju att träna, men jag skall inte ljuga och påstå att ja aldrig vill skippa de, för de vill ja, många gånger, speciellt med tanke på att vi har så sen träning.
Men idag, idag är de annorlunda,för idag har vi seriekamp, och de är ju sjukt roligt, men jag kan lova att jag är nervös.

Första turneringen som ja var med mitt damlag på var en mardröm, ja hade bara spelat i några veckor ( hade spelat i flera år innan, men hade ett upphåll ganska länge) och så kastades ja in i detta och ja kommer ihåg att ja gömde mig i ett oklädningsrum och ringde min pojkvän och beklagade mig för att ja bara ville hem..

Idag så är ja där 3 dagar i veckan, mitt lag är helt underbart och de skall mycket till för att ja skall missa en turnering eller match, så trots att nerverna är med så är de en så positiv känsla att ja aldrig skulle byta bort det, så håll tummarna för oss i kväll :)

Denna bilden är på 3 ur mitt lag och är tagen på just min mardrömsturnering i Aske förra året



Idag så fick ja ganska mycket julkänsla, jag skall berätta om detta lite senare, men först skall ja ta hand om lite saker, så jag får återkomma :)

Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0