Lördag med snö!


Så då har lördagen kommit till mig och den tog med sig en massa snö, nedan följer bild på hur de ser ut hemma hos oss, Fullt av snö, mängder av snö! :) Jag brukar vara ganska negativ när de kommer till detta vita som trillar ner för himlen, men i år så tycker ja nästan de är fint, är nog pga min julkänsla som ja fortfarande har, men anledningen spelar ingen roll, ja är bara glad att snön inte förstör min vardag!
Igår så hade ja först tänkt träna, men under dagen gick de upp för mig ganska tydligt att de var omöjligt med tanke på huvudet och nacken, men en snabb tur till Living blev det, och där handlade ja en julklapp ( känns så skönt när man blir färdigt tidig) köpte också en ny badrummsmatta hemma, skall lägga ut bild på detta sen när ja städat och fått den på plats, sist men inte minst också en röd liten julduk :)

På vägen hem så övertalade ja också min pojke att ja skulle få springa in på IKEA och där hittade ja en massa bra saker, lite nya förvaringsmöjligheter till köket och dessa skall användas till min extream makeover som skall ske där idag :) sen 4 stora röda adventsljus, och kvistar och en vas, det sista va dåligt förklarat med de får nästan bara ses på bild sen för ja vet inte hur man beskriver det!
De sista som hamna i min vagn var pepparkaksdeg och packetpapper och dekorationer till att ha på paketen, så det blir nog väldigt vackert.

Så som ni säkert kan förstå är min dag full av saker som skall göras, ja skall göra dessa saker som är nämnda i inlägget och min pojke skall ta sig an garaget och tvätta och ställa undan våra utemöbler.

Vi skall också hämta 2 paket på posten ( julklappar som ja bestillt) och så skall vi nog en tur på stan, samt klippa ned buskarna i trädgården och mata fåglarna, för nu kommer snön och fåglarna måste få massa mat, kanske tom köpa en bättre fågelholk, men är nämligen inte så bra :(

Ha en fin dag, så återkommer ja, kan nog bli många inlägg idag om ja lägger ut allt ja tänkt, såg nämligen en super bra film i går som måste få en recension också!

Så mycket snö har vi :) Denna bilden är inte på vårt hus men vår utsikt!


Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0