Kvällen har kommit!


Då har kvällen kommit, dags att sova! :)
Tänkte lägga ut lite bilder från våran semester förra året, blir så glad när ja ser på dem, och med tanke på att ja inte är i form nu så känns de extra bra, och då kan ja lika gärna dela med mig :)

Detta var vårt hotell.
Och detta var utsikten från balkongen
Min pojke innan middagen en kväll
Den bästa efterrätt ja någonsin ätit, sötpizza fullstoppad med nutella! MUMMA
Vinhandling till alla nära och kära hos den lokala vinodlingen, enda problemet var bara att ja hade många av flaskorna i handbaget och de tog de ju så klart på flygplatsen :)
Ett hus som ja blev helt kär i, denna hittade vi i en fiskeby som vi hade en dagstur till.
Våran strand, hela första dagen hade vi denna stranden helt för oss själva, sen kom de lite mer folk på besök, men de blev aldrig för mycket, vilket var helt underbart
Jag och lerbehandling :) detta tog vi på en dagstur som vi hade, va väldigt behagligt faktiskt, varm lera som man smetade in sig med, lät den stelna och sen så fick man skölja av sig och känna sig extra ren
öns vackraste strand
och slutligen ja och min pojke!
God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0