kväll


Hej!
De blev ingen extrem städning idag i köket, eller har kommit en del på väg, men tänkte ta en tur till IKEA, men eftersom min pojkvän inte kunde köra mig idag, så blev ja så himla osäker på om ja hade lust, så tar de istället nästa vecka.

Planen är nämligen de att vi har väldigt mycket yta i lådorna som inte tas tillvara på, så har tänkt hitta lite smarta lösningar till de, men kanske en IKEA tur på torsdag :O

Blev i alle fall någon timmar på stan, fick köpt dekoration till adventsljusen, 1,2,3,4 i vit plåt som man trycker fast på ljusen, då de tror ja blir toppen, skall bara köpa 4 stora vackra ljus och lite mer att fylla upp fatet med, än så länge har ja bara lite kaffebönor och några kottar, och så klart de torkade apelsinerna som också skall få vara med.

Fick även inhandlat 5 av 12 presenter till min pojke och våran adventskalender, så de är otroligt bra eftersom de är så svårt att hitta saker till killar, och speciellt 12 st för 100 kr st, men som sagt 5 är klara och de va väl precis på kronan att de stämde med priset :)

Till mig blev de en bok, och som vanligt är de en engelsk fantasy bok, Torment av Laurel Kate


Och så var ja på Nille ( en sån billig butik kedja som finns i Norge med massa olika saker i) där köpte ja lite roliga julklapps dekorationer, de är de nämligen väldigt bra på att ha och för ett bra pris med, så vill man göra sin klappar extra fina, men inte vill att de skall kosta skjortan , så är de ett bra ställe att gå till!

Efter de handlade ja mig massa sushi och har nu ätit de och sett på Sex and the city 2, recension kommer senare!

Men kvällen är fortfarande ung, så har tänkt sätta på en serie som ja kan se på i bakgrunden och så är de nog pyssel som står på agendan eller kanske att lägga ett 1000-bitars puzzel, men har önskat mig ett sånt i julklapp så kanske skall vänta lite ..

Sitter också och drömmer om husdjur, fick reda på att en kompis förmodligen skall ha valpar på sin rottweiler, så min man blev så klart väldigt sugen på hund eftersom han bara älskar den blivande mamman, och visst är hon vacker..


Men vi får se vi får se, själv va ja i zoo butik och kolla in chinchillor, de va sjukt söta och roliga djur, men inte speciellt sällskapliga och de är lite synd och sen är de verkligen ett åtagande med tanke på att de lever en ca 30 år. Sen har ja kollar in Iller, men de lever väldigt kort och alla blir sjuka och dör av cancer och så är de ganska svåra att ha å göra med, och som ja skrev i går i Norge är de inte många djur förutom de vanliga man får ha och ja är lite exotisk av mig, så vi får vänta och se och leta vidare! :)

Men nu blir de pyssel och lite serie, CSI Miami tror ja minsann! :)

KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0