Köket del 1


Hej!

Nu har ja precis kommit hem efter en timma ute! Jag och min granne har klippt våra buskar och bundit dem för vintern, vi har också matat fåglarna och packat ihop våra gemensamma utemöbler!
Så en timma ute idag va nog bra för kropp och själ, men blev så kall på fötterna av mina stövlar, brrr!

Har också börjat i köket, eller börjat och börjat, har varit där och städat i 3 timmar, så något borde ja ha hunnit fixa!

har inte så många bra bilder, glömmer alltid att ta, men har några!


Här har ni kökslåda 1 innan, som ni ser så är själva lådan så stor, så de är så mycket plats som inte utnyttjas och detta har irriterat mig ganska länge, så detta va mitt första projekt, och resultat blev följande:


Kökslåda 1 efter. Här har ja lagt en plast i botten och så har vi köpt 2 st kryddskåror från IKEA så att vi får en bättre plats till dem, vi har nämligen haft dessa i skåpet ovanför spisen, men efter att de satte in en fläkt har de varit ganska rörigt där inne och kryddorna har blivit gömda och de har helt enkelt inte varit bra.
Har också lagt in en mindre bestiklåda som de får precis plats i och satt in 2 zinkkrukor som ja fått av min tante, i dessa har ja decilitermått i den innersta och den yttersta är full av smörknivar, potatisskalare, äggvisp mm


Här har ni kökslåda 2 innan


och kökslåda 2 efter :)
Här har ja också lagt sådan plast i botten och så 2 andra bestiklådor, i första är de vispar, stekspadar mm och mellan dessa 2 ligger knivarna och knivvässaren och i den innersta så har ja lite allt möjligt faktiskt :)

Vi hörs sen :)

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0