Klaga! :)

Vill att mina Modesty Blaise skall komma nu :(
Men de kommer säkert dröja super länge

Vill ha mina lediga dagar snart
Men de vet ja är länge kvar

Allt roligt är långt bort, de är inte bra de!

Lite roligt blir de nog denna veckan ändå !

Idag så skall ja ju va med min pojke och de är något av de bästa som finns! :)
I morgon skall ja träna och de är alltid kul när man väl tagit sig dit
På torsdag är ja bjuden på tjejkväll hos en väldigt snäll person, och de längtar ja massa till
På Fredag är de Harry Potter och de LÄNGTAR ja så till!
På lördag är de slapp dag
PÅ söndag är de slapp dag

Så kanske inte skall klaga så mycket på denna veckan, men ja är tjej och ja har rätt att klaga, de ligger nog lite i min natur :)

Vill ju till sommar och sol! Sommar och sol! Sommar och Sol! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0