Julpyssel


Hej! :)
Då har vi fått gjort en del idag faktiskt, och de älskar ja, söndagar är oftast min ångestdag där inget blir gjort, men min pojke och jag har fått en massa gjort, Först så har ja tagit kort på alla filmer som måste ned i källaren eftersom de inte får plats i vår tv-bänk ( håller ju nämligen på att inventera, så kändes lika bra att ta kort på dem med en gång) och de va väl en 200 filmer eller något, så de tog sin lilla tid) Har också tagit upp julsakerna och eftersom vi inte skall ha julgran i år så plockade vi ur de vi skulle ha och så tog vi ner resten i källaren, så de inte står här och skräpar!

Hunnit tvätta två maskiner också och snart skall vi laga hemmagjorda hamburgare med klyftpotatis, skall bli otroligt gott!
Men tänkta lägga ut lite kort på min adventsljusstake och på den vackraste julstjärna som finns ( min pojke håller INTE med) den är rosa, lila och orange och ja tycker den är så himla fin :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0